Skargi i reklamacje
Skargi i reklamacje
Przyczyny skarg i reklamacji:
- Brak elementu (produktu)
- Towar jest uszkodzony, ale paczka jest nieuszkodzona
- Towar i przesyłka są uszkodzone (podczas transportu)
- Inna wada lub niezgodność towaru z warunkami umowy
Kiedy można złożyć skargę?
Skargę można złożyć w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Jak złożyć skargę?
Proszę skontaktować się z jednym z naszych działów wsparcia:
- Email: kontakt@dnipro-m.pl
- Infolinia: 800003224
- Czat online na stronie internetowej
W zgłoszeniu proszę wskazać:
- dane osobowe
- imię i nazwisko
- nazwa firmy (jeśli składają Państwo wniosek w imieniu osoby prawnej)
- numer telefonu
- adres e-mail
- czego dotyczy skarga
- numer śledzenia
- opis szkody - uzasadnienie reklamacji
- dane do przelewu - numer konta oraz imię i nazwisko posiadacza konta
Dodatkowe dokumenty, które pomogą nam skuteczniej rozpatrzyć skargę:
- protokół szkody lub akt sporządzony przez pracownika poczty, niezwłocznie po otrzymaniu uszkodzonej przesyłki lub stwierdzeniu braku jej zawartości - w przypadku przyjęcia przesyłki przez adresata.
- dowód poniesienia kosztu reklamacji - rachunek, faktura zakupu, producenta lub sprzedaży
- zdjęcia uszkodzenia.
Rozpatrzymy wniosek w trybie reklamacji. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymają Państwo zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni kalendarzowych. Jeśli chcą Państwo, abyśmy wymienili produkt, wysłali brakujący element lub usunęli wadę/niezgodność z reklamowanym produktem, prosimy o poinformowanie nas o tym podczas kontaktu z działem wsparcia.
Odpowiedź na skargę lub reklamację otrzymają Państwo na podany adres e-mail.
Dane do zwrotu towaru:
Odbiorca: DNIPRO-M STORES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres odbiorcy:
ul. Julianowska 37A
05-500 Piaseczno
Poland