Gwarancja i serwis
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy, aby wysłać narzędzie do naprawy
- Przygotuj narzędzie do wysłania
- Poczekaj na list przewozowy z numerem przesyłki, aby wysłać narzędzie do naprawy
- Wyślij narzędzie kurierem lub pocztą
- Poczekaj na zakończenie naprawy
- Odbierz naprawione narzędzie
- Przygotuj uszkodzone narzędzie
- Zanieś narzędzie do najbliższego sklepu
- Poczekaj na zakończenie naprawy
- Odbierz naprawione narzędzie (w sklepie lub pocztą)
Jak przygotować narzędzie
Aby uzyskać pełną diagnozę, zalecamy wysłanie narzędzia do naprawy w całości, wraz z pudełkiem. Nie musisz załączać materiałów eksploatacyjnych dostarczonych wraz z narzędziem. W przypadku uszkodzonego/nieczytelnego/brakującego numeru seryjnego na narzędziu, pomocny będzie dowód zakupu lub pudełko (kod kreskowy zawiera numer seryjny narzędzia).
- narzędzie bezprzewodowe : załącz ładowarkę i akumulator. Do wykrywania usterek, zwłaszcza takich, które nie są widoczne gołym okiem, niezbędny jest pełny zestaw narzędzi;
- pilarka spalinowa/elektryczna : obowiązkowe załącz prowadnicę oraz łańcuch w celu poprawnej i dokładnej diagnozy, ponieważ w 30% przypadków problem występuje z ich powodu;
- sprzęt spalinowy : zgodnie z zasadami transportu, wszystkie paliwa i smary muszą zostać spuszczone przed przekazaniem go do serwisu. Serwis posiada wszystko, co jest potrzebne do sprawdzenia urządzeń spalinowych. Silniki 4T (generatory) nie muszą być opróżniane;
- poziomica laserowa : obowiązkowo przekaż narzędzie w pokrowcu.
Wyjątek: akumulatory lub ładowarki do narzędzi bezprzewodowych możesz przekazywać osobno. Wyłącznie narzędzia muszą zostać przekazane w pokrowcu.
Informacje o naprawie
Status naprawy
Nasz pracownik poinformuje Cię o wszelkich zmianach statusu naprawy za pośrednictwem wiadomości e-mail, SMS lub połączenia telefonicznego. W razie potrzeby możesz również uzyskać informacje, kontaktując się z działem pomocy technicznej w dogodny dla siebie sposób:
Przeprowadzanie naprawy i odbiór narzędzia po serwisie
Po dotarciu narzędzia do centrum serwisowego, zostanie ono zdiagnozowane (w razie zaistnienia potrzeby, technik skontaktuje się z użytkownikiem) a następnie naprawione. Okres naprawy wynosi do 3 dni roboczych, w skomplikowanych i/lub niestandardowych przypadkach okres ten może wynieść do 14 dni. Po zakończeniu naprawy otrzymasz sprawne i czyste narzędzie w dogodny dla siebie z poniższych sposobów:
- pocztą na adres podany w formularzu zgłoszenia serwisowego;
- w sklepie, do którego zostało przekazane narzędzie;
- za pośrednictwem firmy transportowej na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
W przypadku napraw gwarancyjnych pokrywamy koszty wysyłki w obie strony.
Koszt naprawy
O kosztach napraw zostaniesz poinformowany po zakończeniu diagnostyki przez technika. W przypadku gwarancji naprawa jest bezpłatna.
Informacje o gwarancji
Okresy gwarancji na narzędzia Dnipro-M
Na większość elektronarzędzi udzielamy 3-letniej gwarancji, a na niektóre modele spawarek nawet 5-letniej! Dokładna lista jest dostępna pod linkiem lub na stronie każdego produktu.
[PDF] Zobacz wszystkie warunki gwarancjiNaprawy gwarancyjne NIE są wykonywane w przypadku:
- śladu mechanicznego uszkodzenia narzędzia - pęknięcia, odkształcenia lub brak korpusu narzędzia, uszkodzenie kabla;
- narzędzie jest zdemontowane;
- obecności obcych płynów lub przedmiotów wewnątrz narzędzia;
- zmiany w konstrukcji narzędzia;
- śladu stopienia spowodowanego wystawieniem narzędzia na działanie wysokich temperatur.
ramach gwarancji