Serwis
Obsługa serwisowa DNIPRO-M:
JAK ODDAĆ URZĄDZENIE DO NAPRAWY
1
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub jeśli urządzenie ulegnie awarii, skontaktuj się z działem pomocy technicznej.
2
Przygotuj uszkodzone urządzenie
3
Wyślij urządzenie pocztą do serwisu
Gdzie należy wysłać urządzenie do naprawy?
Poczta
Możesz wysłać urządzenie do naprawy pocztą lub kurierem.
STATUS NAPRAWY I PRZESYŁKA ZWROTNA
- Możesz sprawdzić te informacje, kontaktując się z działem pomocy technicznej.
- Menedżer poinformuje Cię o statusie Twojej naprawy
UWAGA:
- Pokrywamy koszt przesyłki w obie strony
Gdzie należy wysłać urządzenie do naprawy?
Poinformuj pracownika poczty lub kuriera przy dostawie towarów o następujących informacjach:
Odbiorca: DNIPRO-M STORES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres odbiorcy: Distribution Center internal
ul. Ks Ziemowita 59
03-885 Warszawa Polska
Odbiorca: DNIPRO-M STORES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres odbiorcy: Distribution Center internal
ul. Ks Ziemowita 59
03-885 Warszawa Polska
NAPRAWA GWARANCYJNA
ODBIÓR INSTRUMENTU
UWAGA:
- Narzędzie musi zostać zwrócone do naprawy w całości, łącznie z pudełkiem, kartą gwarancyjną i paragonem. Jeśli brakuje czegoś z listy, poinformuj o tym menedżera pomocy technicznej
OTRZYMUJESZ URZĄDZENIE
- W stanie działającym i czystym
WARUNKI NAPRAWY GWARANCYJNEJ
Produkty Dnipro-M poddawane są procedurze oceny zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami. Możesz dowiedzieć się o gwarancji i czasie jej trwania na stronach każdego produktu.
NAPRAWY GWARANCYJNE NIE SĄ REALIZOWANE W PRZYPADKU:
- Jeśli narzędzie nie posiada numeru seryjnego, nie można określić daty sprzedaży.
- Silnik uległ awarii, jeśli silnik/szczotki nie są prawidłowo podłączone lub jeśli funkcja łagodnego rozruchu jest wyłączona.
- Urządzenie uległo awarii w wyniku uderzenia/upuszczenia/zewnętrznego ciepła/rdzy/nadmiernego zabrudzenia/przedmiotów i płynów (kanały wentylacyjne).
- Stojan i wirnik uległy jednoczesnej awarii z powodu nieprzestrzegania odstępów czasowych podczas pracy narzędzia / przegrzania z powodu zanieczyszczenia kanałów wentylacyjnych / nadmiernego zużycia energii.
- Nastąpiło naturalne zużycie komponentów i mechanizmów (kolektor, pary planetarne).
- W przypadku utraty pojemności akumulatora z powodu użytkowania w ujemnych temperaturach, naturalnego zużycia;
- Uszkodzenie kabla sieciowego.
PYTANIE / ODPOWIEDŹ
- Jeśli jest to sprzęt benzynowy, zgodnie z zasadami transportu, obowiązkowe jest spuszczenie wszystkich paliw i smarów przed przekazaniem go do naprawy. Serwis posiada wszystko, czego potrzebujesz do sprawdzenia urządzeń benzynowych. Nie ma potrzeby spuszczania oleju w silnikach 4T (generatorach);
- Jeśli posiadasz pilarkę spalinową/elektryczną, obowiązkowe jest posiadanie prowadnicy i łańcucha w celu poprawnej i dokładnej diagnozy, ponieważ w 30% przypadków problem leży właśnie w nich;
- Jeśli narzędzie jest bezprzewodowe, pamiętaj o dostarczeniu ładowarki i akumulatora. Aby znaleźć usterkę, potrzebny jest cały zestaw;
- Jeśli jest to poziomica laserowa, musi być dostarczona w pokrowcu.
Wyjątek: Akumulatory i ładowarki do narzędzi akumulatorowych mogą być przekazywane oddzielnie.
Naprawa nie będzie objęta gwarancją, jeśli MODUŁ uległ awarii w wyniku wcześniejszej samodzielnej naprawy.
Zalecamy skontaktowanie się z serwisem Dnipro-M w celu naprawy urządzenia.
Głównym warunkiem określenia statusu naprawy jest obecność numeru seryjnego na narzędziu.
Ważne! W przypadku braku dokumentów i numeru seryjnego na narzędziu, usługa gwarancyjna nie jest świadczona!